Noutăți EKA

Succesul la care avem puterea de a aspira: exemplul prezent la cel de-al treilea atelier pregătitor pentru EKA Vlogging Competition

Autor: Ilinca Stroe „Nu mai avem modele” – o lamentaţie care a răsunat adesea în spaţiul public al anilor ’90 şi începutul anilor 2000, în România. Se stinsese generaţia unui Corneliu Coposu, unui Ion Raţiu, care, deşi venerabili, nu reuşiseră oricum să capteze prea bine atenţia şi interesul celor (atunci) mici – poate din cauza […]

Apartenenţa la o reţea globală, avantaj unic pentru copiii EKA: ce beneficii aduce Programul de Educaţie Culturală

Autor: Ilinca Stroe Până nu de mult, era atât de uşor să intri în contact direct cu o cultură diferită! Părinţii care doreau să ofere această experienţă copiilor lor nu trebuiau decât să rezerve un city break. Apoi, familia se îmbarca în avion şi, în doar câteva ore, aterizau în altă ţară, în altă cultură. […]

EKA Vlogging Competition, concursul care îşi echipează participanţii cu competenţe pentru o viaţă: 3 ateliere pregătitoare pentru adolescenţi creativi

Autor: Ilinca Stroe “Dă-i cuiva un peşte, şi l-ai hrănit pentru o zi. Învaţă-l să pescuiască, şi l-ai hrănit pentru toată viaţa.” (Lao Zu, filosof chinez, fondatorul taoismului) Un concurs e, în primul rând, o întrecere cu noi înşine. Mai este prilej de emoţie şi entuziasm. Un moment în care îţi testezi capacităţile. Un efort […]

Mai mult decât engleză la EKA: aportul educaţional al workshopurilor pregătitoare pentru EKA Vlogging Competition 2021 (interviu cu trainerii)

Autor: Ilinca Stroe English Kids Academy a lansat cea de a V-a ediţie a concursului anual de public speaking The Fresh Voice of EKA. Anul acesta, evenimentul devine EKA Vlogging Competition, iar concurenţii beneficiază de training în cadrul a trei ateliere pregătitoare, înainte de realizarea vlogurilor pe care le înscriu în concurs. Aflaţi din interviul […]

Ce spun cele mai recente studii din domeniul educaţional: 6 tendinţe puse în practică la EKA

Autor: Ilinca Stroe Un website cu o foarte bună reputaţie globală în domeniul educaţional, Edutopia, a trecut recent în revistă sute de cercetări din branşă întreprinse în anul 2020 şi a alcătuit o „listă scurtă” a studiilor care reflectă schimbări, descoperiri şi tendinţe semnificative în educaţie. Cum anul 2020 a reprezentat un interval de timp […]

O nouă recunoaştere a valorii EKA. Sau despre cum piaţa generează lideri.

Autor: Ilinca Stroe Se spune că cea mai eficientă reclamă este „word-of-mouth advertising”: marketingul din gură-n gură. De exemplu: te-ai dus la o mică băcănie de cartier şi nu doar că ai găsit produse bune, ci ai şi fost tratat cu amabilitate, poate chiar ţi s-a făcut o ofertă specială sau ai primit un mic […]